Wednesday, November 6, 2013

EPHYRA LAGI

OK..ad sesape nak order ephyra nie..

kwn2 sedare mare mmg sume da mnum..most of them mmg berpuas hati..

so kalo nak order2..blh nak kasik tawu..harge terbaek blh kasi..im authorised agent =)

sendri dah gune dan rase..bukan ap..sejak2 bakal nak convo nie..mesti la nak melawo2 lawo kan..haaa..stelah muke ku dlu telah dinodai cik jer mase last sem..mungkin pressure final year barang kalik..tapi kini dah beransur pulih..xsaba2 nak gebu gebas mcm kepop..

stok skang mmg ssh nak dpt..agent nie pun kene order awl2 kalo x lambat la dpt kan..stok mmg tgh pnas skang..sbb tu la kene cpt..=)

haaa..dlm pertengahan bln nie nanti nak ke vietnam (HO CHI MINH CITY)..agk2 nak beli apa ye???

apa nak borong nie yg blh buat menambah pendapatan kais pagi mkn pgi,kais petg mkn petg nie..

1)borong kain ka??
2)borong kain tudung??
3)borong bedak tanaka??-nie pun ak pkai gak..terbaek..tambah2 nak buang kulit mati..mmg perghh la..
4)borong kasut ka??-nie permintaan cousin2..suruh belikan kasut cantek2 tapi harge yg murah kt sane..haa..berbaloi2..

tu je la yg ak tawu ad kt sane..ape lagi yg ad kt sane ye??hmmm..pikir pikirkan

1 comment:

  1. moga mkin ramai order..

    p/s: guna nuff leh jana income juga. InsyaALLAH.. boleh rjuk entry =)

    ReplyDelete