Sunday, November 10, 2013

Ephyra..hasil pada diriku

saya da mkn kire2..3kotak la..

lps mkn 1 kotak sy trus nekad nak jual..sbb rse different die..

sbb mslh jerawat yg agk teruk..tekad nak cube produk nie..

alhamdulillah..result yg memberansangkan sekarang..

gmba latest..masa melawat baby baru hari nie..
                                                               
 gamba slps mnum ephyra


xperlu 360 dah skng..camera dpn nie tapi buat timer..tu yg dpt gmba2 awesome nie..jerawat dah xmuncul..even tga bulan mengambang sekrng..gigih nak hilngkan parut2 lama sahaja yg mmg dah xnmpk pun kalo bergmba..tpi face to face still blh nampak..rasa nya sebelum konvo parut2 nie dah hilng..saya suke =)


gmba sbelum jumpe + knl ephyra

nie masa bermasalah jerawat dulu..agk teruk..mungkin dlm gmba xnmpk truk..hakikat nyew mmg truk..tempek bedak tebal mane pun xbawak makne pun..nampak jgk..xblh sorok..

ok..nmpk sudah gmba muke skang dah omok la..arghhh..kene diet nie..dolu kuruih..dok umah lama sgt...2 gmba di atas la hasil nyew..haiyaaa..

ini la testi moni saya..sbb saya sendri guna sbb tu saya jual..nak kasi owg2 yg ad mslh..blh sembuh mcm saya juge..=)

kalo rase nak di tlg..or nak beli ephyra..blh la email saya.. norafiqah04@gmail.com or komen je kt bwh..
harga normal= rm197 include postage.. trial pack = rm68 include postage (10sachet)

Wednesday, November 6, 2013

EPHYRA LAGI

OK..ad sesape nak order ephyra nie..

kwn2 sedare mare mmg sume da mnum..most of them mmg berpuas hati..

so kalo nak order2..blh nak kasik tawu..harge terbaek blh kasi..im authorised agent =)

sendri dah gune dan rase..bukan ap..sejak2 bakal nak convo nie..mesti la nak melawo2 lawo kan..haaa..stelah muke ku dlu telah dinodai cik jer mase last sem..mungkin pressure final year barang kalik..tapi kini dah beransur pulih..xsaba2 nak gebu gebas mcm kepop..

stok skang mmg ssh nak dpt..agent nie pun kene order awl2 kalo x lambat la dpt kan..stok mmg tgh pnas skang..sbb tu la kene cpt..=)

haaa..dlm pertengahan bln nie nanti nak ke vietnam (HO CHI MINH CITY)..agk2 nak beli apa ye???

apa nak borong nie yg blh buat menambah pendapatan kais pagi mkn pgi,kais petg mkn petg nie..

1)borong kain ka??
2)borong kain tudung??
3)borong bedak tanaka??-nie pun ak pkai gak..terbaek..tambah2 nak buang kulit mati..mmg perghh la..
4)borong kasut ka??-nie permintaan cousin2..suruh belikan kasut cantek2 tapi harge yg murah kt sane..haa..berbaloi2..

tu je la yg ak tawu ad kt sane..ape lagi yg ad kt sane ye??hmmm..pikir pikirkan